Gebaseerd op 43 beoordelingen
Scroll
Gebaseerd op 43 beoordelingen
Een website zonder verkeer = geen succes. Het is dus noodzaak om verkeer binnen te halen, maar verkeer staat niet gelijk aan succes. Waar het om draait is relevant verkeer. Wanneer jouw website of webshop goed scoort op relevante zoekwoorden, dan behaal je resultaat!
Vroeger schreef je een ‘SEO tekst’, daar verwerkte je een aantal zoekwoorden in en dan lukte scoren in Google wel. Maar dat is allang niet meer voldoende om de vindbaarheid van jouw website te verbeteren en te scoren in Google. Er zijn tegenwoordig honderden verschillende factoren die invloed hebben op jouw ranking in de organische zoekresultaten. Daar komt zoekmachine optimalisatie (search engine optimization) in het spel.
Wij kijken daarom verder dan alleen maar goed online vindbaar zijn. Afhankelijk van jouw huidige situatie, stippelen we samen met jou een pad uit dat het beste past bij jou en je bedrijfsdoelstellingen.
De techniek van jouw website is dé basis voor succes. Een goed presterende website maakt het mogelijk om hoog te scoren op Google.
Het optimaliseren van verschillende onderdelen binnen een webpagina, zodat de pagina goed gaat scoren op relevante (long tail) zoekwoorden.
Het belangrijkste onderdeel van off-page SEO is linkbuilding. Met linkbuilding zorg je ervoor dat je website autoriteit opbouwt en hoger scoort!
Om de huidige staat van jouw website in kaart te brengen, bieden wij een gratis SEO scan aan. Uit deze scan volgen waardevolle inzichten, onder andere in:
Gratis SEO scan
Naast deze inzichten geven we je ook praktische SEO verbeterpunten die je eenvoudig zelf toepast om je website beter vindbaar te maken. Als SEO specialisten helpen wij je graag om jouw vindbaarheid te verbeteren, daarom bespreken wij de website scan graag onder het genot van een kopje koffie.
Ben je net zo enthousiast over online marketing en zoekmachine optimalisatie (SEO) als wij en wil je hier graag meer over leren? In onze SEO cursus leiden we je binnen 4 weken op tot SEO-specialist. Wat je in deze cursus leert en wat zo uniek is aan onze leermethodiek lees je op deze pagina: SEO-cursus in 4 weken.
Als SEO specialist zorgen we voor een hoge ranking op Google, waarbij we niet alleen kijken naar het verkrijgen van meer verkeer, maar vooral het verkrijgen van het juiste verkeer (relevante bezoekers, potentiële klanten).
Wij werken volgens de STDC methode, waarmee we jou met je doelgroep verbinden. We spelen in op de customer journey en spreken de juiste doelgroep aan op het juiste moment met een boodschap die naadloos aansluit bij de behoefte van jouw doelgroep.
Ben je op zoek naar een partner in de regio Eindhoven die je op weg helpt met SEO? Wij helpen je graag verder om jouw online vindbaarheid te vergroten. Benieuwd naar onze werkwijze en hoe wij inspelen op de customer journey? Bekijk dan snel de video hieronder.
SEO bestaat uit drie verschillende pijlers: de techniek van de website, de content op de website en de autoriteit van de website.
De techniek van jouw website is dé basis voor succes. Een goed presterende website maakt het mogelijk om hoog te scoren op Google. Eerst draaien we een technische audit om vervolgens de techniek in orde te maken.
Is de technische SEO in orde? Dan pakken we samen de content op de pagina aan. We optimaliseren bestaande (of nieuwe) landingspagina’s, zodat deze hoog gaan scoren in de zoekmachines.
Tot slot kan het voorkomen dat je nog geen topposities behaalt, vanwege bijvoorbeeld de concurrentie. Dan is er nog een laatste zetje nodig. Met linkbuilding verhogen we de autoriteit van de pagina, waardoor ranken op de eerste pagina van Google toch mogelijk is.
Hoog scoren op Google? Neem contact op en start vandaag nog met SEO.
Wij vergroten je online vindbaarheid. Dit doen we niet alleen, maar in samenwerking met jou. Want daar geloven wij in: samen. Wij combineren onze SEO kennis en SEO werkzaamheden met jouw wensen en doelen om zo bedrijfsovertreffende SEO resultaten te behalen.
Wil je dat wij een blik op de vindbaarheid van jouw website werpen? Neem contact op met onze SEO specialist Paul.
Groot of klein, met een flinke dosis doorzettingsvermogen werken we intensief samen met toffe opdrachtgevers om klantreizen te optimaliseren.
Als team zetten we ons in om de beste diensten en resultaten te leveren aan onze klanten. Daarom delen we graag mooie resultaten en de positieve impact van ons werk. Hieronder laten we zien waar we trots op zijn en vind je enkele behaalde SEO resultaten:
SEO, search engine optimization, is het verbeteren van de website of specifieke webpagina’s binnen de website voor een bepaald zoekwoord, zodat deze pagina een hoge positie behaald in de zoekmachines, zoals Google. In essentie zorg je ervoor dat jouw organische vindbaarheid wordt vergroot.
Meer weten over SEO? Neem contact met ons op.
Zoekmachine marketing bestaat uit de onderdelen: zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA). SEO heeft betrekking op het structureel verbeteren van je website, zodat je hoge posities behaald binnen de zoekmachines op bepaalde zoektermen. Bij het intypen van zoekopdrachten worden dan de beste zoekresultaten weergegeven. Met zoekmachine adverteren, waarvan Google Ads veruit de bekendste is, adverteer je direct in de zoekmachines. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om je website boven de organische resultaten weer te geven. Je creëert dan zichtbaarheid tegen betaling (per klik op jouw link).
Wil je meer weten over SEO? Stel een vraag aan ons. Meer informatie over Google Ads lees je hier.
SEO is voor vele bedrijven en branches interessant, aangezien wij ons steeds vaker online oriënteren. Wanneer je goed zichtbaar en vindbaar bent in de zoekmachines zal jouw organisatie onderdeel zijn van de customer journey van de gebruiker. Ben je niet vindbaar? Dan zal je hier ook nooit deel van uitmaken.
Daarnaast zal je voor een langdurige periode een goede vindbaarheid creëren, waardoor je veel relevant websiteverkeer genereert. De investering in SEO verdien je relatief snel terug door een besparing in advertentiekosten en/of een toename aan nieuwe klanten.
Bovendien wil je ook niet te afhankelijk worden van adverteren, want Google verhoogt nog wel eens de CPC’s (klik kosten) of de concurrentie drijft de prijs op. Een goede verhouding in betaald en organisch verkeer is aan te raden, zodat je niet het gehele marketingbudget aan Google geeft.
Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Gebaseerd op 43 beoordelingen
Gebaseerd op 43 beoordelingen