Scroll

Waarom teveel blijven betalen?

Gratis Google Ads scan

Maximaliseer je winst

Gratis Google Ads scan

  • Vrijblijvende second opinion
  • 1-op-1 gesprek om verbeterpunten toe te lichten
  • 100% gratis
  • Ruim 10 jaar partner van Google
  • 100+ Google Ads accounts in beheer
4.8

Gebaseerd op 23 beoordelingen

SEA scan: stop met teveel betalen!

Heb jij je Google Ads campagnes uitbesteed of ben je zelf aan de slag gegaan met Adwords, maar ben je niet helemaal tevreden met de resultaten? Herken jij je in een of meerdere van volgende situaties?

  • Weet je niet of je huidige partner wel doen wat ze zeggen?
  • Worden de kosten alleen maar hoger, maar stijgt het resultaat niet mee?
  • Haal je te weinig uit je Google Ads campagnes om het winstgevend te maken?
  • Weet je niet of je alle verschillende mogelijkheden wel optimaal gebruikt?

In de praktijk zien we spijtig genoeg regelmatig slecht geoptimaliseerde Google Adwords accounts. Dat doet pijn aan ons marketinghart, want er zijn vaak onbenutte kansen waardoor er veel meer rendement behaald kan worden. Een onafhankelijke SEA scan is de perfecte manier om hier meer inzicht in te krijgen.

We delen graag onze kennis en geven je advies over onder andere:

  • Quick wins waarmee je morgen kosten bespaart
  • Hoe het rendement van je account verhoogd kan worden
  • Campagnestructuur
  • Demografische targeting
  • Zoekwoorden
  • Advertenties

Voorbeeld Google Ads ID

SEA scan aanvragen

    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.

    Waar kijkt de SEA scan naar?

    Quickwins om kosten te besparen en meer winst te behalen

    Veel conversies binnenhalen is leuk, maar het moet onder aan de streep wel wat opleveren. Wij zijn data-gedreven en het rendement is voor ons het allerbelangrijkste, want zo kan jouw bedrijf online groeien. We kijken kritisch naar je account en geven je quick wins die je zelf direct kan (laten) toepassen om kosten te besparen en je rendement te verhogen.

    Campagnestructuur

    Een goede campagnestructuur maakt het niet alleen makkelijker om je campagnes te beheren, het zorgt ook voor betere resultaten. Door slimme combinaties te maken tussen focus producten/diensten en budgetten, kan je optimaal gebruik maken van de beschikbare biedstrategieën binnen Google Ads. Zo haal je een maximaal rendement uit je campagnes.

    Demografische targeting

    Worden je advertenties wel aan de juiste personen, op de juiste locaties en op het goede moment getoond?

    Zoekwoorden

    Actief beheer van zoekwoorden is van essentieel belang om een goed draaiende Ads campagne te hebben. Zonder actief beheer is de kans groot dat je betaalt voor zoekopdrachten die weinig of niets te maken hebben met je bedrijfsactiviteiten.

    Advertenties

    Mensen worden elke dag bestookt met honderden advertenties waaronder ook die van je concurrenten. Anders gezegd: als je niet opvalt, verdwijn je tussen de menigte. Zijn jouw advertenties wel aantrekkelijk genoeg?

    🤔 Waar kijkt de SEA scan naar?

    Een SEA specialist van Buro 3 duikt in jouw Google Ads account om te achterhalen waar quickwins te behalen zijn. Deze tips helpen je direct geld besparen of meer omzet te behalen. Wij kijken naar de volgende onderdelen:

    • Quickwins om kosten te besparen en meer winst te behalen
    • Campagnestructuur
    • Demografische targeting
    • Zoekwoorden en uitsluitingen
    • Advertentie copy en extensies

    Bezoek de website voor meer informatie of neem direct contact op.

    📈 Waarom zou je SEA inzetten?

    Zoekmachine adverteren (SEA) is voor vele bedrijven en branches interessant, aangezien wij ons steeds vaker online oriënteren. Wanneer je goed zichtbaar en vindbaar bent in de zoekmachines zal jouw organisatie onderdeel zijn van de customer journey van de gebruiker. Ben je niet vindbaar? Dan zal je hier ook nooit deel van uitmaken.

    Met SEA creëer je directe zichtbaarheid door te adverteren op relevante zoekwoorden. Je hebt alles in eigen hand en weet precies hoeveel je per conversie betaalt. Zo bepaal je snel en gemakkelijk of het rendabel is om te adverteren op Google. Daarnaast is het ook mogelijk om zichtbaar te zijn op zoekwoorden waar je niet op wordt gevonden. Het kan namelijk voorkomen dat de eerste pagina gedomineerd wordt door grote spelers in de markt. Door te adverteren kaap je dan toch klikken weg van deze partijen.

    SEA heeft vele voordelen. Benieuwd of adverteren voor jou een goede optie is? Neem contact met ons op.

    ⚙️ Hoe ziet jullie werkwijze eruit?

    Adverteren kan iedereen, maar goed adverteren, dat is een vak apart! Enerzijds helpen wij bedrijven die graag willen beginnen met adverteren op Google. Hiervoor voeren wij een zoekwoordonderzoek uit en bouwen een Ads account op van scratch. Anderzijds hebben bedrijven met een bestaand Google Ads account. In dat geval gaan we samen kijken hoe we het account kunnen herstructureren, uitbouwen en optimaliseren. In de loop der tijd zullen de kosten per conversie dalen en het bedrijfsresultaat stijgen.

    Wil jij starten met Google Ads of meer resultaat behalen?  Neem contact op en start vandaag nog met SEA.

    Waarom teveel blijven betalen?

    Gratis Google Ads scan

    • Vrijblijvende second opinion
    • 1-op-1 gesprek om verbeterpunten toe te lichten
    • 100% gratis
    • Ruim 10 jaar partner van Google
    • 100+ Google Ads accounts in beheer
    Maximaliseer je winst

    Gratis Google Ads scan

    • Vrijblijvende second opinion
    • 1-op-1 gesprek om verbeterpunten toe te lichten
    • 100% gratis
    • Ruim 10 jaar partner van Google
    • 100+ Google Ads accounts in beheer
    4.8

    Gebaseerd op 23 beoordelingen