KiesZon

Kieszon Redesign Website en Online Marketing

Een strakke website gecombineerd met een doordachte online marketing strategie

KiesZon was één van onze sponsorhelden tijdens onze actie voor Serious Request [linken naar het blog] in 2015. De website die daaruit voort is gekomen is al meerdere malen van een update voorzien, dit jaar was het jaar tijd om het roer om te gooien. 

Inspelen op klantreis

We hebben een stap terug gedaan en hebben samen met KiesZon een nieuwe online marketing strategie op poten gezet. We hebben doelgroepen in kaart gebracht en de website afgestemd op de klantreis die zij doorlopen bij zonnestroomtrajecten. Daarnaast worden er met behulp van slimme online marketing campagnes meer potentiële afnemers bereikt in elke fase van deze klantreis. 

Het resultaat tot nu toe

De wisselwerking tussen de campagnes en website die daarbij aansluit is succesvol. Bezoekersaantallen zijn gestegen, bezoekers blijven langer op de website en het conversieratio is gestegen van 0.23% in 2017 naar 1.32% in 2018, een stijging van 450%!

Mockup-Kieszon-2
webpagina-Kieszon