Scroll

De volgende strategische stap zetten?

Identiteitssessie

Identiteitssessie

  • Geef richting aan je marketing- en communicatie-uitingen
  • Creëer een samenhangende cultuur binnen je organisatie
  • Inzicht in de meerwaarden voor je klanten
4.8

Gebaseerd op 43 beoordelingen

Op deze pagina snel naar ...

Identiteitssessie, ben jij er klaar voor?

Het doel van de identiteitssessie is om de identiteit van je organisatie vast te stellen door het vaststellen van het karakter en het formuleren van je merkbelofte. We komen erachter wie je als organisatie bent en waar je voor staat, wat je toegevoegde waarde is en welke belofte je maakt richting jouw doelgroep. Of korter gezegd, we stellen de merkwaarden van jouw organisatie vast. De uitkomst van deze sessie vormt de basis voor alle toekomstige marketing- en communicatie uitingen.

De voordelen van een identiteitssessie

Naast dat het super leuk is om te doen, de organisatie motiveert levert een identiteitssessie je het volgende op.

  • Het geeft richting aan je marketing- en communicatie-uitingen;
  • Creëert een samenhangende cultuur binnen je organisatie;
  • Je krijgt inzicht in de drijfveren van je organisatie;
  • Je krijgt inzicht in de meerwaarden voor je klanten;
  • Je legt de bestaansreden van jouw organisatie vast;
  • Zeer waardevol voor organisaties die plannen hebben om de website te vernieuwen of advertentiecampagnes te lanceren;

Peter Leenen

Projectmanager & online marketeer

Inhoud van een identiteitssessie

  • Vragenlijst die door medewerkers wordt ingevuld waarmee we interne en externe kernwaarden vast kunnen stellen
  • Een sessie van maximaal 1 dagdeel waarin we samen:
    • Het karakter (archetype) van jouw organisatie vaststellen
    • Je merkbelofte formuleren
  • Je ontvangt een document met:
    • Omschrijving van het karakter (archetype) van jouw organisatie
    • Merkbelofteformulering
  • Uitkomst van de ingevulde vragenlijst door medewerkers

Klanten om trots op te zijn

Groot of klein, met een flinke dosis doorzettingsvermogen werken we intensief samen met toffe opdrachtgevers om klantreizen te optimaliseren.

Identiteitssessie

  • Geef richting aan je marketing- en communicatie-uitingen
  • Creëer een samenhangende cultuur binnen je organisatie
  • Inzicht in de meerwaarden voor je klanten
4.8

Gebaseerd op 43 beoordelingen

Identiteitssessie

  • Geef richting aan je marketing- en communicatie-uitingen
  • Creëer een samenhangende cultuur binnen je organisatie
  • Inzicht in de meerwaarden voor je klanten
4.8

Gebaseerd op 43 beoordelingen