Heb je een vraag? Stuur ons een berichtje en we reageren zo snel mogelijk :) x

Scroll

Succesvol online adverteren op Google

Google Ads (Google AdWords) uitbesteden

Google Ads uitbesteden

  • 100+ accounts in beheer
  • 10+ Jaar Google Partner
  • Één aanspreekpunt, korte lijnen
  • Trotse winnaars FD Gazelle Awards 2016-2022
4.8

Gebaseerd op 43 beoordelingen

Meer online resultaat behalen?

Ben jij op zoek naar een gedreven online marketing bureau waar je je google ads campagnes aan kan uitbesteden? Dan leggen we je graag uit waarom 60 andere bedrijven hun Google Ads campagnes door ons laten beheren.

Even voorstellen

Hoi, wij zijn Buro 3. Jouw digitale marketing partner. En dat laatste menen we. Ondanks het feit dat je in ons systeem een klantnummer krijgt, ben je voor ons geen nummer. We willen graag met je samenwerken om op die manier een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten. Want dat is uiteindelijk waar het allemaal om draait. Dit kan alleen door jouw kennis van de markt en onze jarenlange kennis van digitale marketing te combineren.

Onze gecertificeerde en ervaren specialisten helpen je het maximale uit je online campagnes te halen. Dat doen we namelijk graag. Als echte data nerds gaan we elke dag voor een maximale winst. Geen omzet. Winst. We zijn namelijk van mening dat winst altijd het resultaat moet zijn van Google Ads uitbesteden.

Daarom roepen we in onze cases ook niet dat we bijvoorbeeld +400% bezoekers hebben gehaald maar hebben we het over stijgingen in echte, harde resultaten. Want dat (en natuurlijk de kosten die er tegenover staan) is het enige dat telt.

Nog niet overtuigd van ons kunnen? Neem een kijkje bij onze cases of onze projecten om een beeld te krijgen van de mooie resultaten die we reeds voor andere bedrijven hebben gerealiseerd.

Waarom Google Ads uitbesteden?

AdWords uitbesteden heeft verschillende voordelen. Een aantal van deze voordelen zijn:

  • Meer conversies
  • Lagere kosten
  • Meer tijd voor je bedrijf

Anders gezegd: alles dat het voor jou mogelijk maakt om je volledig te focussen op wat je echt wil doen: ondernemen.

Hierover hebben we een uitgebreide blog geschreven, namelijk: 5 redenen waarom Google Ads (AdWords) uitbesteden je meer geld oplevert.

Bij het uitbesteden van Google Ads campagnes aan ons, is de eerste stap een strategie bepalen. Daaruit volgt dan een maatwerk aanpak waarmee we je bedrijf goed en winstgevend online kunnen promoten.

Google Ads uitbesteden?

Neem contact op met Paul

Paul van Berkom

SEO & SEA specialist

Google Search advertenties

Google Search Ads campagnes kunnen op verschillende manier opgezet worden. Deze opzet bepaalt voor een groot gedeelte het succes in benodigde tijd om het account te laten renderen en natuurlijk de opbrengst (gemeten in behaalde doelen of omzet). Wij maken vaak gebruik van de opzet middels SKAG (Single Keyword Adgroup) waarbij elk zoekwoord met genoeg zoekvolume en intentie zijn eigen advertentiegroep krijgt. Met deze methodiek sluit het zoekwoord perfect aan bij de advertentie en landingspagina, daardoor realiseer je o.a. een;

  • Hoger doorklikpercentage;
  • Hogere kwaliteitsscore;
  • Lagere kosten per click;
  • Lagere kosten per conversie.

Meer voordelen en uitleg over de SKAG-methodiek lees je in ons blog: Hoe het ijsberg effect je Google Ads Account doet zinken en hoe je dit oplost

Google Shopping advertenties

Met Google Shopping campagnes worden producten uit jouw webshop boven aan de zoekresultaten getoond. Het nadeel hiervan is dat je niet direct een zoekwoord kan invoeren waarop je wil dat jouw product getoond wordt (zoekwoord-targeting). Het gebrek aan zoekwoord-targeting is wat Google Shopping tot een lastig kanaal kan maken. We zijn overgeleverd aan Google die zoekopdrachten koppelt aan een product in Shopping, echter hebben wij hiervoor een slimme methode ontwikkeld die dit wel mogelijk maakt, je leest hier hoe: Google Shopping & biedingen op zoekwoordniveau [ultiem stappenplan].

Google Display advertenties

Display advertising (ook wel display adverteren) is het online vertonen van beelden (banners) aan mensen via websites en/of apps. Het is eigenlijk de online versie van adverteren via kranten, tijdschriften, bushokjes en borden langs de kant van de weg. Het grote voordeel ten op zicht van traditionele media is dat je met display marketing heel specifiek kan richten op een doelgroep, terwijl je met een advertentie in de krant met hagel schiet. Lees hier meer over waarom je display advertising in zou zetten, hoe het werkt en welke type display advertenties er zijn.

Google Ads scan: inzicht krijgen in je advertentie account

Wil jij je online marketing resultaten maximaliseren? Vul dan onderstaand formulier in en één van onze gecertificeerde SEA specialisten geeft een gratis en vrijblijvende second opinion over je account. Nadat je de scan hebt aangevraagd, plannen wij een videogesprek in om jouw account live door te nemen.

We delen graag onze kennis en geven je advies over onder andere:

  • Quick wins waarmee je morgen kosten bespaart
  • Hoe je het rendement van je account verhoogd
  • Campagnestructuur
  • Demografische targeting
  • Relevantie van zoekwoorden
  • Effectieve advertenties

Gratis Google Ads scan

    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.

    Transparante werkwijze

    Het belangrijkste onderdeel in elke goede relatie (werk of privé) is communicatie. Ook wij vinden dit enorm belangrijk. Daarom kiezen we bewust voor een transparante werkwijze waarbij jij volledig inzicht krijg in de campagnes.  Dit doen we middels een maandelijkse rapportage waarin we duidelijk je resultaten toelichten. Daarnaast krijg je natuurlijk volledige toegang (bij nieuwe accounts) zodat je zelf ook in de campagnes kan kijken.

    Online marketing traject

    Google Ads is slechts een onderdeel van digitale marketing. Jouw (potentiële) klanten zijn actief op verschillende kanalen zoals sociale media, zoeken via Google/Bing, YouTube, … . Elk van deze kanalen is voor jou een kans om je product/dienst of je merk te promoten. Maar, dan moet je wel aanwezig zijn op deze kanalen. Met een goed uitgedachte full-funnel online marketing strategie laat je al deze kanalen op elkaar aansluiten en haal je er zo goed mogelijke resultaten uit.

    Aangezien elk bedrijf anders is, is ook elke strategie en traject maatwerk. Zo sluiten we de beschikbare kanalen zo goed mogelijk aan op jouw bedrijf.

    Samen online succesvol worden?

    Neem contact op. Kost slechts een paar minuten tijd.

    Paul van Berkom SEO & SEA specialist

    Google Ads uitbesteden

    • 100+ accounts in beheer
    • 10+ Jaar Google Partner
    • Één aanspreekpunt, korte lijnen
    • Trotse winnaars FD Gazelle Awards 2016-2022
    4.8

    Gebaseerd op 43 beoordelingen