Scroll

Route 66 Reizen

Stijging van 25% in conversiepercentage voor derde jaar op rij

De afgelopen jaren heeft Horizon Motor Reizen zich ontpopt tot marktleider in Nederland en België op het gebied van motorreizen. Jaarlijks genieten ruim 4000 reizigers van de meest prachtige routes in Europa en daarbuiten. Al 4 jaar op rij groeien het aantal online boekingen met 40%.

Meer inzicht in de klantreis door klantenonderzoek

500.000 aantal bezoekers

360% meer brochure aanvragen

Back office verwerkingstijd per boeking teruggedrongen met 80%

De vraagstukken?

Al 5 jaar werken we intensief samen met Horizon Motor Reizen. Bij de start van onze samenwerking was HMR één van de aanbieders van georganiseerde motorreizen, maar daar nam de nieuwe eigenaar, Carlo Bankers, geen genoegen mee. Voor zowel de organisatie, de uitstraling als de dienstverlening moest er een professionaliseringsslag gemaakt worden. De doelstellingen en ambitie zijn duidelijk; een grotere naamsbekendheid, de concurrentie inhalen en voorblijven en meer online leads generen.
Onze rol als online partner is daarnaast niet alleen zorgen voor een goede toestroom, dus een goed werkende website met meer leads, maar ook een goede doorstroom, dus het optimaliseren van de back office door slimme automatisering.

Het recept van de continue groei in de afgelopen jaren is eigenlijk heel gemakkelijk: testen, optimaliseren en experimenteren. Zo steken we ieder jaar de koppen bij elkaar om aan de hand van een marketingplan de strategie voor het komende jaar vast te stellen en kijken we ieder seizoen waar we zaken kunnen optimaliseren, of dit nu aan de front-end (dus voor de websitegebruiker is) of in de back-end (voor de back-office).
Aan de basis van het marketing- en optimalisatieplan staan de ‘gaten’ in de klantreis. Wat kunnen we optimaliseren in de klantreis, met andere woorden: waar liggen er kansen? Hierop leggen we de focus. Een aantal voorbeelden lichten we uit.

Zien

In beeld komen en opwekken van interesse

Overtuigd worden

Helpen kiezen, overtuigen en in contact komen

Doen

Actie uitvoeren, klant worden

Terugkeren

Loyaliteit en aanbeveling

Zien

In beeld komen en opwekken van interesse

Mond tot mond

Overtuigd worden

Helpen kiezen, overtuigen en in contact komen

Intakegesprek

Reviews / ervaringen

Cases / Klantverhalen

Doen

Actie uitvoeren, klant worden

Offerte aanvragen

Klantformulier invullen

Bestelling plaatsen

Terugkeren

Loyaliteit en aanbeveling

Review plaatsen

Ervaring delen

Nieuwsbrief

Service

Nieuws delen

De vraagstukken

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed non lectus a magna lacinia fringilla. Suspendisse lacus urna, bibendum sit amet suscipit ut, commodo ut arcu. Praesent feugiat nibh vitae tempor venenatis. Donec suscipit luctus efficitur. Ut rhoncus tortor vitae erat egestas, eget varius ex consequat. Proin nec accumsan leo, a tristique justo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In leo arcu, tempus non ornare quis.

De vraagstukken

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed non lectus a magna lacinia fringilla. Suspendisse lacus urna, bibendum sit amet suscipit ut, commodo ut arcu. Praesent feugiat nibh vitae tempor venenatis. Donec suscipit luctus efficitur. Ut rhoncus tortor vitae erat egestas, eget varius ex consequat. Proin nec accumsan leo, a tristique justo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In leo arcu, tempus non ornare quis.

De vraagstukken?

Al 5 jaar werken we intensief samen met Horizon Motor Reizen. Bij de start van onze samenwerking was HMR één van de aanbieders van georganiseerde motorreizen, maar daar nam de nieuwe eigenaar, Carlo Bankers, geen genoegen mee. Voor zowel de organisatie, de uitstraling als de dienstverlening moest er een professionaliseringsslag gemaakt worden. De doelstellingen en ambitie zijn duidelijk; een grotere naamsbekendheid, de concurrentie inhalen en voorblijven en meer online leads generen.
Onze rol als online partner is daarnaast niet alleen zorgen voor een goede toestroom, dus een goed werkende website met meer leads, maar ook een goede doorstroom, dus het optimaliseren van de back office door slimme automatisering.

Het recept van de continue groei in de afgelopen jaren is eigenlijk heel gemakkelijk: testen, optimaliseren en experimenteren. Zo steken we ieder jaar de koppen bij elkaar om aan de hand van een marketingplan de strategie voor het komende jaar vast te stellen en kijken we ieder seizoen waar we zaken kunnen optimaliseren, of dit nu aan de front-end (dus voor de websitegebruiker is) of in de back-end (voor de back-office).
Aan de basis van het marketing- en optimalisatieplan staan de ‘gaten’ in de klantreis. Wat kunnen we optimaliseren in de klantreis, met andere woorden: waar liggen er kansen? Hierop leggen we de focus. Een aantal voorbeelden lichten we uit.

Meer inzicht in de klantreis door klantenonderzoek

500.000 aantal bezoekers

360% meer brochure aanvragen

Back office verwerkingstijd per boeking teruggedrongen met 80%