Gebaseerd op 40 beoordelingen
Scroll
Sterke branding en een gedegen strategie draagt bij aan:
Betere herkenbaarheid en naamsbekendheid
Versterkt interne cultuur
Geeft verhelderend inzicht in de meerwaarde voor je klanten
Versterkt het effect van online marketingcampagnes
Tijdens een identiteitssessie stellen we samen het karakter van jouw organisatie vast (middels archetype-model) en formuleren we je merkbelofte. Daarnaast krijg je inzicht in hoe medewerkers de organisatie zien. Super waardevolle inzichten die de basis vormen voor alle toekomstige marketing- en communicatie uitingen.
Wie is de beslisser in jouw doelgroep? Hoe gedraagt deze groep zich en waar kun je hen bereiken? Om je doelgroep te kunnen bereiken moet je ze begrijpen en aanspreken op een manier die bij jouw organisatie past. De input uit deze sessie wordt verwerkt in een overzichtelijk, concreet en begrijpbaar marketingplan.
Aan ruimte geen gebrek in ons nieuwe kantoor, dus we namen ons vertrouwde grasmatje mee....
Vandaag hebben wij @horizonmotorreizen op de koffie ☕🏍🗺
𝗩𝗼𝗼𝗿 𝗱𝗲...
Wij komen blue monday wel door😎 – want bij ons is elke dag blauwer dan blauw, wij noemen...
De aftermovie van het teamweekend in Schotland is ein-de-lijk echt live 👉 dé kans om Buro 3...
De verhuizing zit er op! Sinds deze week zijn we officieel aan de slag vanuit ons nieuwe...
Vanaf 2023 knallen we weer door vanuit ons splinternieuwe kantoor! 😱
Maar eerst: fijne...
Get ready voor de première van een spetterende aftermovie 🎥 We zijn elke dag hard aan het...
We zijn er allemaal aan gewend dat we online meteen vinden wat we zoeken 🔍 . De snelheid van...