Gebaseerd op 43 beoordelingen
Scroll
Sterke branding en een gedegen strategie draagt bij aan:
Betere herkenbaarheid en naamsbekendheid
Versterkt interne cultuur
Geeft verhelderend inzicht in de meerwaarde voor je klanten
Versterkt het effect van online marketingcampagnes
Tijdens een identiteitssessie stellen we samen het karakter van jouw organisatie vast (middels archetype-model) en formuleren we je merkbelofte. Daarnaast krijg je inzicht in hoe medewerkers de organisatie zien. Super waardevolle inzichten die de basis vormen voor alle toekomstige marketing- en communicatie uitingen.
Wie is de beslisser in jouw doelgroep? Hoe gedraagt deze groep zich en waar kun je hen bereiken? Om je doelgroep te kunnen bereiken moet je ze begrijpen en aanspreken op een manier die bij jouw organisatie past. De input uit deze sessie wordt verwerkt in een overzichtelijk, concreet en begrijpbaar marketingplan.
Happy birthday to our Great-Britain lover Max! ๐ฌ๐ง Weโll have a pint of Guinness because...
Als @peterpuntnl & @daanverberne op vakantie zijn… ๐ณ๐ป๐คช
#ishetalweekend...
Bij een feestje hoort natuurlijk: ๐ง๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐! ๐
Ter ere van ons 14-jarig...
๐๐ฒ๐ป ๐น๐ฒ๐ด๐ฒ๐ป๐ฑ๐ฎ๐ฟ๐ถ๐๐ฐ๐ต๐ฒ ๐ฑ๐ฎ๐ด...
Afgelopen vrijdag trotseerden we de regen voor een ๐๐จ๐กdamentele en magische dag in...
Meet Thijs & Jaimie!
@thijsaarts combineert zijn interesse voor marketing en branding...
๐๐ฎ๐ฝ๐ฝ๐ ๐ฆ๐ผ๐ฐ๐ถ๐ฎ๐น ๐ ๐ฒ๐ฑ๐ถ๐ฎ ๐๐ฎ๐ด! ๐ฑ
...Koud bier, hot nieuws ๐บ๐ถ๏ธ ! Buro 3 staat in de gloednieuwe editie van Groot Peelland met...