Gebaseerd op 43 beoordelingen
Scroll
Sterke branding en een gedegen strategie draagt bij aan:
Betere herkenbaarheid en naamsbekendheid
Versterkt interne cultuur
Geeft verhelderend inzicht in de meerwaarde voor je klanten
Versterkt het effect van online marketingcampagnes
Tijdens een identiteitssessie stellen we samen het karakter van jouw organisatie vast (middels archetype-model) en formuleren we je merkbelofte. Daarnaast krijg je inzicht in hoe medewerkers de organisatie zien. Super waardevolle inzichten die de basis vormen voor alle toekomstige marketing- en communicatie uitingen.
Wie is de beslisser in jouw doelgroep? Hoe gedraagt deze groep zich en waar kun je hen bereiken? Om je doelgroep te kunnen bereiken moet je ze begrijpen en aanspreken op een manier die bij jouw organisatie past. De input uit deze sessie wordt verwerkt in een overzichtelijk, concreet en begrijpbaar marketingplan.
๐ Welkom, Daan & Maartje!
@daanverber, onze wereldreiziger en muzikale...
๐ช๐ฒ ๐ฏ๐น๐ถ๐ธ๐ธ๐ฒ๐ป ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ด ๐ผ๐ฝ ๐ฒ๐ฒ๐ป...
๐๐๐ฟ๐ผ ๐ฏ ๐ผ๐ฝ๐ฒ๐ป๐ ๐ฑ๐ฒ ๐ฑ๐ฒ๐๐ฟ๐ฒ๐ป ๐๐ฎ๐ป...
Onze zeer geliefde gast @doodle_freddy ๐งก houdt even een inspectierondje om te peilen of...
๐๐ฒ ๐๐ถ๐ฒ๐ฟ๐ฑ๐ฎ๐ฎ๐ด๐๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐๐ฒ๐ฒ๐ธ...
Welkom in het team Jurgen en Stef! ๐
Gelukkig dragen ze niet elke dag allebei een...
๐ก๐ฎ๐ฎ๐บ๐๐๐ถ๐ท๐๐ถ๐ด๐ถ๐ป๐ด
Bฬถuฬถrฬถoฬถ ฬถ3ฬถ โก๏ธ...
โBuro 3 groeit door – daarom zoeken wij een ๐ฃ๐ฒ๐ฟ๐ณ๐ผ๐ฟ๐บ๐ฎ๐ป๐ฐ๐ฒ...