Scroll

Een slim uitgewerkt design, beleving op de website, versterkt met goede vindbaarheid

Een perfecte beleving voor het nieuwe woonconcept De Linde Asten

peter-3

De Linde is een uniek wooncomplex in het voormalig woonwarenhuis in Asten. Het industriële karakter van het gebouw is herontwikkeld tot elf luxe urban lofts en tien luxe moderne appartementen. Het project is ontwikkeld door Van der Loo Vastgoed, een opdrachtgever waar we sinds 2018 mee samenwerken.

Aan ons de vraag om een online uitstraling neer te zetten die aansluit bij het nieuwe woonconcept en ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk woningzoekende uit het midden- en hogere huursegment uit de omgeving in aanraking komen met het project. Dat is gelukt, voordat de bouw afgerond was, waren alle luxe lofts en appartementen verhuurd.

Snel zichtbaar en vindbaar zijn essentieel bij vastgoedprojecten

Bij vastgoedontwikkeling is het essentieel dat een project zo snel mogelijk verkocht of verhuurd wordt. Vandaar dat het snel vind- en zichtbaar zijn in de zoekmachines een belangrijk aspect is voor het succes van het project. Met name in het midden- en hogere huursegment. Bij de livegang van een nieuwe website is dat niet vanzelfsprekend. Bij de ontwikkeling van de website is SEO toegepast en zijn extra landingspagina’s aangemaakt gericht op relevante regionale zoektermen. Daarnaast is bij de lancering van de website direct een lokale Google Ads search-campagne gelanceerd waarmee we woningzoekende in de gemeente Asten, Someren en Deurne kennis hebben laten maken met De Linde Asten. Hierdoor zijn direct na livegang relevante websitebezoekers gegenereerd en heeft De Linde binnen drie maanden een goede organische positie behaald op regionale zoektermen.

stijging posities de linden asten De gemiddelde posities van De Linde Asten zijn flink gestegen.

Online beleving en gebruiksvriendelijke informatievoorziening

Wanneer men middels zoekgedrag in aanmerking komt met het project wil je een zo goed en realistisch mogelijk beeld achterlaten en men natuurlijk van voldoende informatie voorzien. Bij het concept van de website stond beleving en informatievoorziening daarom centraal. De uitstraling van het complex hebben wij in beeld gebracht met een dronevideo. Bij het bezoeken van de website worden de beelden getoond, wat positief bijdraagt aan de beleving. Aan de hand van duidelijk gestructureerde informatie worden bezoekers gestuurd over de website, met het doel om zich te laten inschrijven voor een loft of appartement.

Dit is een sterk voorbeeld van een slim uitgewerkt design, beleving op de website, versterkt met goede vindbaarheid. Deze verschillende disciplines hebben bijgedragen aan het succes van het project en heel snel, voordat de bouw afgerond was, verhuren van alle luxe appartementen.

Samen een tof project starten?