Geschreven door Thijs Aarts
Happje: een nieuwe website om van te smullen!
Van brand review tot een succesvolle vernieuwde website
Scroll
Al 25 jaar begeleidt en ontwikkelt Route 66 Reizen prachtige trips naar Amerika en Canada. En dat doen ze met passie. Deze passie en het gevoel van Route 66 Reizen moet overgedragen worden aan de doelgroep. De vakantievoorpret begint immers al online.
Voor Route 66 Reizen verzorgen we het gehele online traject. Van een betere vindbaarheid tot de ontwikkeling van de website en van het uitdenken en verbeteren van een geautomatiseerd boekingsproces tot het aantrekken van nieuwe klanten door slimme inzet van online marketing mogelijkheden.
De website ademt de vrijheid van motorrijden door Amerika. Beelden van landschappen en glimmende motoren geven je meteen het Route 66 gevoel. Video’s zijn een ideaal middel om het echte reisgevoel vast te leggen en over te brengen. We hebben een aantal video’s geproduceerd die op goed gekozen plekken worden gebruikt, zoals in de homebanner van de website, maar ook op bedankpagina’s na het aanvragen van de brochure of het boeken van een reis om het ‘Route 66’ gevoel te behouden.
Bewegende sfeerbeelden worden niet alleen gebruikt voor bezoekers van de website, maar ook in online advertising zoals in YouTube en op Facebook. En met succes: binnen een jaar is de YouTube commercial al 23.000 keer bekeken. En via Facebook hebben we reeds 115.000 videoweergaven gegenereerd. Daarnaast is sinds de samenwerking met Buro 3 het aantal likes van de Facebook pagina gestegen van 240 naar 2000+ and counting.
In mei 2017 hebben Daan en Peter tijdens een route van 16 dagen een groep van 12 reizigers door 5 staten gevolgd in Zuid-West Amerika. Met als doel: gaaf beeldmateriaal schieten wat gebruikt kan worden op de website en in online marketing campagnes. Onderstaande video is één van de resultaten van deze trip. Bekijk in 5 minuten wat zij tijdens deze route vastgelegd hebben (TIP: geluid aan!).