Geschreven door Thijs Aarts
Happje: een nieuwe website om van te smullen!
Van brand review tot een succesvolle vernieuwde website
Scroll
Fontys Hogescholen heeft de collega’s in ons team jarenlang wat bijgeleerd, maar de rollen zijn tegenwoordig omgedraaid. Fontys Hogeschool Venlo heeft ons de opdracht gegeven om een website te maken voor de Duitse doelgroep. Fontys gaf aan dat de huidige website ‘out-dated’ en op teveel tekst gebaseerd was, een mooie uitdaging voor ons om hier verandering in te brengen!
๐๐โ๐ ๐ฝ๐ฎ๐ฟ๐๐ ๐๐ถ๐บ๐ฒ, ๐๐ฒ ๐ต๐ฒ๐ฏ๐ฏ๐ฒ๐ป...
Het is weer maandag: ๐ธ๐ผ๐ฝ๐ท๐ฒ ๐ธ๐ผ๐ณ๐ณ๐ถ๐ฒ? โ
#koffietijd...
Vandaag is Wesley de headliner van het festival! Gefeliciteerd met je verjaardag, feestbeest!...
Van harte gefeliciteerd, Arno! Als onze โMessi van de codeโ scoor jij altijd een doelpunt...
Bij Buro 3 draait alles op volle toeren en onze succesvolle marketingcampagnes gaan als een...
Welkom Jef! ๐
Als ๐๐ถ๐ด๐ถ๐๐ฎ๐ฎ๐น ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ท๐ฒ๐ฐ๐...
๐ฅ๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ป ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ณ๐ฒ๐ฒ๐๐๐ท๐ฒ! ๐
Al 8...
๐๐๐ง ๐ฉ๐๐๐ซ ๐ฆ๐จ๐จ๐ข๐ ๐ก๐ข๐ ๐ก๐ฅ๐ข๐ ๐ก๐ญ๐ฌ...