Geschreven door Daan Verberne
In Projecten
Een vernieuwde website en betere vindbaarheid voor Sleeve Technology
We maakten een nieuwe website die ook nog eens beter vindbaar is voor Sleeve Technology.
Scroll
Keep it Secret Store is zo’n geweldig adresje dat je stiekem liever niet met anderen deelt en waar je het ene na het andere item aantreft welke je echt moet hebben. Elke echte mode liefhebber is natuurlijk altijd en overal op zoek naar de fijnste boetieks met unieke items die niet overal te koop zijn, waar niet iedereen in loopt en waar je fashion-hart sneller van gaat kloppen. Keep it Secret Store heeft de meest fantastische collecties van de fijnste merkjes uit Nederland, Parijs, Milaan, LA, Scandinavië, Australië en de rest van de wereld.
In een markt waarin het heel normaal is om alle wenselijke maten te bestellen staan de marges en bezorgdiensten meer onder druk. Hoe kan Keep it secrest store omgaan met deze ontwikkeling om zo meer omzet te genereren met gelijktijdig minder retouren.
Voor Keep it secret store zijn we aan de slag gegaan met het inspelen op de diverse klantreizen. Daarbij hanteren we een tweeledige strategie, waarbij we onderscheid maken in always on en een impuls gedreven aanpak.
Bij de always on strategie spelen we in op het zoekgedrag van de klantreis. We optimaliseren de organische resultaten en zetten zowel Google Search ads als Shopping in.
Bij de impuls gedreven strategie gaan de campagnes aan rondom sale en seizoensperiode.
Door onderscheid te maken in de klantreis en aanpak is de ROAS verbeterd en worden er meer verkopen gegenereerd in sale periodes tegen een hogere marge.
Effectief adverteren via zoekadvertenties en shopping heeft een ROAS van 11.84 opgeleverd.
Het juiste verkeer naar de website krijgen. Middels een overal online marketingstrategie zijn de bezoekersaantallen gestegen met 95%
E-mail marketing effectief inzetten om de doelstellingen te behalen. Het aantal nieuwsbriefinschrevingen steeg met 85%.