Geschreven door Arno Classens
Little Dreamers: een webshop om van te dromen
Een goed werkende webshop vol mooie kindermeubels, gave decoratie, leuk speelgoed en alles wat daarbij hoort.
Scroll
Lixero is een familiebedrijf met een rijke historie. Waar Lixero ruim 40 jaar geleden nog gefocust was op architectuur ligt de focus nu op licht en geluid. Maar hierbij zijn ze de architectuur nooit uit het oog verloren. Zo maken ze samen met een hun gevarieerde klantenbestand een lichtplan dat past bij de markt. En dit doen ze van A tot Z, dus van lichtplan tot en met montage. Hierdoor kan Lixero een hoge kwaliteit en flexibiliteit garanderen, iets dat past bij Buro 3.
Aan ons de vraag om de rijke historie en de huidige positie in de markt uit te stralen via verschillende online kanalen. Lixero is al jarenlang een van de grotere spelers wanneer het aankomt op het uitdenken en creëren van geluids- en lichtplannen en door middel van een nieuwe website en LinkedIn campagnes straalt Lixero dit online ook uit.
Bij een bedrijf dat hoort bij de grote spelers op de markt van lichtplannen en lichtarchitectuur, hoort ook een uitstraling die daar bij past. Dit geldt zowel voor de website van Lixero Corporate als voor Lixero Audio. Maar deze uitstraling moet ook naar voren komen bij andere online berichtgeving zoals bijvoorbeeld de campagnes op LinkedIn. Door te kiezen voor een strak design met duidelijke kleuren en kwalitatieve foto’s wordt duidelijk dat Lixero dé partij is voor lichtplannen.
Aangezien de doelgroep waar Lixero zich op richt niet of minder specifiek zoekt op Google, moesten we een andere manier vinden om deze doelgroep te bereiken. Daarom hebben we, naast een nieuwe website met een strakke en professionele uitstraling, in samenwerking met Lixero ook LinkedIn campagnes opgezet. Dit om met de gecreëerde uitstraling de juiste doelgroep direct aan te spreken. LinkedIn hebben we zowel ingezet als algemene campagnes maar ook als persoonlijke campagnes voor bijvoorbeeld een masterclass voor architecten. Dit betrof een connecter campagne waarin de doelgroep werd benaderd middels een persoonlijke connectie en een persoonlijke uitnodiging voor de masterclass.
Dit is een sterk voorbeeld van een mooi uitgewerkt design waarin de autoriteit en de ervaring van Lixero naar voren komt. En dat versterkt met LinkedIn campagnes voor het bereiken van de juiste doelgroep. Deze verschillende disciplines hebben bijgedragen aan het eerste succes van het project, maar een project is bij ons nooit af want wij zijn altijd op zoek naar verbeterpunten.
Welkom in het team Jurgen en Stef! 👐
Gelukkig dragen ze niet elke dag allebei een...
𝗡𝗮𝗮𝗺𝘀𝘄𝗶𝗷𝘇𝗶𝗴𝗶𝗻𝗴
B̶u̶r̶o̶ ̶3̶ ➡️...
❗Buro 3 groeit door – daarom zoeken wij een 𝗣𝗲𝗿𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮𝗻𝗰𝗲...
Wij houden van… Valentijnsdag! En wel hierom ⤴️💙💙
Inmiddels zijn we alweer een paar weken vol gas aan het werk vanuit ons nieuwe kantoor! 🔥
...Aan ruimte geen gebrek in ons nieuwe kantoor, dus we namen ons vertrouwde grasmatje mee....
Vandaag hebben wij @horizonmotorreizen op de koffie ☕🏍🗺
𝗩𝗼𝗼𝗿 𝗱𝗲...
Wij komen blue monday wel door😎 – want bij ons is elke dag blauwer dan blauw, wij noemen...