Heb je een vraag? Stuur ons een berichtje en we reageren zo snel mogelijk :) x

Scroll

B(r)am, welkom!

bram-2

Het is weer februari en dat betekent: een nieuwe stagiair. Ik ben de gelukkige afstudeerstudent die dit groeiend bureau mag komen versterken en ik heb er zin in! Ik zal mijzelf even kort voorstellen. Bram Heijmans, 21 jaar oud en ben momenteel bezig met het laatste half jaar van de opleiding ICT & Media Design. In de avonduren ben ik regelmatig in de sportschool te vinden. In het weekend sta ik met vrienden in de “kiët” (beter bekend als keet of schuur), of in de kroeg met een pilsje in mijn hand, of zoals we in Limburg zeggen “kaaje laaje”.

Mijn drijfveer

Codekloppen en (grafisch)design is voor mij inmiddels gesneden koek, maar waar ik de laatste tijd mijn energie in heb gestopt is digital marketing. Voordat ik aan mijn afstudeerstage begon heb ik de minor digital marketing met bovengemiddelde interesse gevolgd. Hierna wist ik het zeker, dit is het vakgebied wat mij interesseert en waar ik me verder in wil verdiepen! Bovendien gaan ontwikkelingen in de digitale wereld waarin we leven snel, heel snel. Dat maakt het een uitdagend, maar vooral interessant vakgebied waar ik meer over wil leren.

De keuze voor Buro 3

Digital marketing is de richting van mijn afstudeeropdracht, dat stond vast. Maar waar? Ik ben op zoek gegaan naar verschillende bedrijven in de regio die binnen dit vakgebied actief zijn. Buro 3 was één van deze bedrijven, na een kennismakingsgesprek was ik door de informele sfeer en enthousiasme van Buro 3 al snel verkocht. Ik ben ondertussen alweer een tijd bezig met mijn stage en de werkwijze, informele sfeer en het enthousiaste team bevallen me heel goed. Naast het uitvoeren van mijn afstudeeronderzoek zal ik meehelpen met lopende projecten om zo nieuwe kennis en vaardigheden op te doen.

Bram welkomsblog Scrum Hackaton

Waar ga ik me in vastbijten de komende periode?

Ik ga me vastbijten in alles wat met marketing automation te maken heeft. Marketing automation hoor ik je denken. Met marketing automation kun je ervoor zorgen dat op basis van online gedrag een (automatische) actie uitgevoerd wordt, denk hierbij aan het verzenden van een gepersonaliseerde email. Ik ga onderzoek doen om hiermee online marketing campagnes efficiënter en effectiever in te kunnen zetten, zodat tijd en kosten bespaard kunnen worden en het resultaat verhoogd kan worden.

Heb je een vraag voor mij of benieuwd naar de resultaten van mijn onderzoek? Stuur dan gerust een mailtje naar: bram@buro-3.nl.

PS misschien krijg je wel een automatisch berichtje terug 🙂