Heb je een vraag? Stuur ons een berichtje en we reageren zo snel mogelijk :) x

Scroll

Gezocht:

Communicatiespecialist in spé

Zie jij door het bos de bomen, heb je een scherp oog voor detail en ben jij de communicatiegoeroe in spé? Dan hebben we een uitdagende stageplek voor je beschikbaar.

Buro wie?

Wij zijn Buro 3, een digitaal marketingbureau dat niet voor de klant werkt, maar mét.

Een slimme, toegewijde club met een obsessieve focus op resultaat, want dat telt. Wij zijn geen ja-knikkers, maar vragen-stellers onder het motto: eerst nadenken, dan doen.

De behoeftes van onze klant z’n klanten stellen wij voorop. We leven ons in, want alleen als we die behoefte écht begrijpen kunnen we ze in beweging krijgen. Zo maken we samen het verschil. Wij zijn geen afwachters maar aanpakkers en zetten nét dat stapje extra waardoor we elke keer weer weten te verbazen. We zijn trots op wat we doen.

We zijn gevestigd aan de Tramstraat 39 in Deurne, binnen 20 minuten bereikbaar vanuit station Eindhoven!

Wie we zoeken

Creatief, gedreven, open minded volk met een hart voor communicatie. Je bent communicatief sterk en vindt het bovenal leuk om te schrijven en de social media kanalen te beheren en op te bouwen. Daarnaast ben je als stagiaire volledig vrij om te onderzoeken waar kansen liggen m.b.t. het neerzetten van de online vindbaarheid. Vanuit dit onderzoek ga je hier vervolgens ook werk van maken door het schrijven van websiteteksten, blogartikelen en het opzetten van social media campagnes. We gaan ervan uit dat je het volgende in huis hebt.

  • Je interesses liggen bij (online) communicatie en marketing en je bent leergierig op dit gebied
  • Je werkt zelfstandig en resultaatgericht
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
  • Kritisch, je geeft om kwaliteit en levert niet voordat je er 100% tevreden over bent
  • Humor en hard werken kun je combineren
  • Niet bang je mening te geven
  • Kennis met of interesse voor copywriting, zoekmachine optimalisatie en Social Media is gewenst
  • Kennis met of interesse voor Photoshop, Indesign, Sketch of Canva is gewenst
  • Koffie (of verse muntthee) behoort tot je primaire levensbehoefte

Our issue

Achter de schermen zijn wij bezig met een tof project. Wat dat precies inhoudt, vertellen we je graag tijdens het sollicitatiegesprek. Het betreft in ieder geval een nieuwe webshop die wij aan het ontwikkelen zijn en binnenkort gelanceerd wordt. Daar is dan ook het probleem ontstaan. Wie is eigenlijk de doelgroep en hoe moeten wij de doelgroep bereiken? Hoe zorgen wij ervoor dat de webshop zichtbaar en vindbaar is (awareness creëren) en hoe overtuigen wij potentiële klanten om tot een aankoop over te gaan. Welke kanalen zetten we daarvoor in en welke content en boodschap is nodig om onze doelstellingen te behalen? Dit zijn allemaal vragen die beantwoord moeten worden. Wij zijn dus op zoek naar een topper die dit project tot een succes gaat maken middels een uitgekiend marketingcommunicatieplan en de uitvoering daarvan.

De opdracht

De markt onderzoeken waar onze webshop actief in is om vervolgens een marketingcommunicatieplan op te stellen en het daadwerkelijk uit te voeren, want niets is zo gaaf als ook het resultaat zien van al je inspanningen. Het onderzoek breng je dus ook direct ten uitvoer in de praktijk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het uitvoeren van zoekwoordenonderzoek t.b.v. de concurrentie, het schrijven van teksten en het creëren van content, het opzetten van Social Media accounts en campagnes en het optimaliseren hiervan. Het uitvoeren van het plan, doe je direct naast het onderzoek, zodat je na deze periode ook daadwerkelijk aan de slag kan als een echte content marketeer of communicatiespecialist.

  • Het schrijven van catchy teksten die meteen de aandacht trekken, voor onder andere website en blogs
  • Facebooken. Geen kattenfilmpjes, maar werk gerelateerd
  • Online marketing tools slim (leren) inzetten (Google Analytics, SEMrush, Mailchimp, etc.)
  • Content-creatie, het maken van advertenties die in het oog springen van de consument.

Wat we te bieden hebben

Werken in een hecht team waar je je meteen thuis voelt, gegarandeerd. Daarnaast krijg je je eigen projecten toegewezen, de bijhorende verantwoordelijkheden krijg je er trouwens gratis bij. Je bent dus lid van het team en wordt niet gezien als stagiair. Dit betekent niet dat je er alleen voor staat, we werken met korte lijntjes waarbij iedereen klaar staat om een ander te helpen. Deze houding verwachten we van jou ook. Kortom, we garanderen je een geweldige, maar vooral leerzame periode.

What else…

Wij zorgen voor goede begeleiding, de nodige stress en een wekelijkse vrijdagmiddag borrel. Onze andere arbeidsvoorwaarden:

  • Een eigen werkplek, natuurlijk. Vanzelfsprekend met 27 inch iMac en de beste bureaustoel die je ooit gaat ervaren.
  • Goede werksfeer. Met gratis cup-a-soup, vrijdagmiddag borrels, leuke teamactiviteiten en een informele sfeer.
  • Geld. Stagevergoeding wel te verstaan. Niet bijzonder veel, maar wel voldoende om het hele
    team wekelijks van vers bereide broodjes te voorzien tijdens de lunch.
  • Goede ondersteuning en begeleiding, inclusief toegang tot je eigen online leeromgeving om je marketingskills te vergroten.

Nog niet overtuigd?

Bekijk dan welke andere stagiair(e)s je voorgingen, check onze Facebook pagina of ga helemaal lekker op onze office-dog op Instagram!

Interesse om je kennis en ervaring op te schroeven in ons team?

Dan maken we graag kennis met je! Stuur een e-mail met daarin je CV en motivatie naar mail@buro-3.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Peter Leenen via 0493 – 846771